sinlife







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





شریعتی:

به من تکیه کن!

من تمام هستیم رادامنی می کنم تاتوسرت رابه آن بنهی.تمام روحم راآغوشی می سازم تا تو در آن از هراس بیاسایی.تمام نیرویی را که دردوست داشتن دارم،دستی می کنم تا چهره ات رانوازش کند.

تمام بودن خود را زانویی می کنم تا بر ان به خواب روی.تمام خود را به تو می سپارم تا هر چه می خواهی ازآن بیاشامی.وازآن برگیری.هر چه می خواهی ازان بسازی.

هر گونه می خواهی باشم.وهر کاری که توببخواهی می کنم از این لحظه مرا اشته باش.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط AmiR در 18:21 | |